sobota, 11 lipca 2015

Ciemniejsze oko na co-dzień i nie tylko

Witam,
wczoraj wykonałam 2 makijaże, które samej mi się podobały:) Jeden z nich zmalowałam na Paulinie i właśnie ten chcę teraz wam pokazać. Ostrzegam będzie dużo zdjęć:)

Pierwsza wersja oka to na cała powiekę nałożony cień w odcieniu szampańskim (1) , załamanie powieki pocieniowane złamanym brązem, określiłabym go jako cynamonowy matowy (2) a zewnętrzny kącik oka przyciemniony mieniącym się brązem(3) , dla rozjaśnienia w wewnętrznym kąciku oka dodałam połyskujący jasny cień w odcieniu beżu (4)




W drugiej odsłonie dodałam kreskę, która ładnie zagęściła linie rzęs i dodała szyku całemu makijażowi.



Dla porównania Paulina bez kreski i z kreską. Makijaż po prawej może już spokojnie być użyty jako wieczorowy.


I na koniec Paulina jeszcze w jednej wariacji z mocniej zaznaczonymi ustami matową szminka Bonjour Rouge-Edition Velvet w odcieniu Nude nr 07


(1) Sensique Velvet Touch Eye Shadow nr 117
(2)Sleek Vintage Romance - Propose in Prague 
(3)  MUR Death by Chocolade - Consume Me 
(4)MUR Death by Chocolade -Bring Down Angels

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziło mnie